ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ CBD ΣΤΟΝ ΥΠΝΟ;

Από την 8ωρη εργασία και του σημαντικού οικογενειακού χρόνου για να προλάβουμε και να διατηρήσουμε την ταιριάζει, ζούμε όλο και πιο απασχολημένες ζωές. Με τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο να πιέζουν τους εαυτούς τους για να αποσπάσουν επιπλέον εργασία, να παίξουν και άλλα μέρη των ταραχών τους σε μια μέρα, ο ύπνος είναι συχνά το πρόβλημα.

Για να λειτουργήσει σωστά ένας ύπνος καλής ποιότητας τουλάχιστον 7 ωρών, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υποφέρουμε όλοι έμμεσα ως αποτέλεσμα ενός κακού τρόπου ύπνου. Και παρά τις καλύτερες προθέσεις, κάνοντας χρόνο για σωστό ύπνο, μπορεί να μας πάρει λίγο χρόνο για να πέσει, ενώ άλλες φορές ξυπνούμε όλη τη νύχτα.

Έτσι, με την ανησυχία και το άγχος είναι μια από τις κύριες αιτίες για σπασμένο ύπνο, η CBD είναι η απάντηση να μην πάρουμε μόνο τις ώρες που χρειαζόμαστε, αλλά αυτός ο ξεκούραστος βαθύς ύπνος που επιτρέπει στο σώμα μας να αναπληρώνεται, να επισκευάζεται και να είναι έτοιμο για το επόμενο ημέρα?

ΤΟ ΕΝΔΟΚΑΝΝΑΒΙΝΟΕΙΔΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑ

Για να απαντήσουμε σε αυτό, πρέπει πρώτα να καταλάβουμε τι είναι το ενδοκανναβινοειδές σύστημα και πώς λειτουργεί μέσα στο σώμα μας.

Το ενδοκανναβινοειδές σύστημα υπάρχει σε όλους τους ανθρώπους και τα θηλαστικά και βοηθά στη ρύθμιση ενός ευρέως φάσματος γνωστικών και φυσιολογικών διεργασιών. Αν και εξαιρετικά περίπλοκες, οι επιστήμονες έχουν αποδείξει ότι αυτές περιλαμβάνουν τη διάθεση, την όρεξη, τον ύπνο και τον πόνο. Για το λόγο αυτό, το ενδοκανναβινοειδές σύστημα είναι κρίσιμο για την ομοιόσταση - διατηρώντας όλες τις σωματικές διαδικασίες ισορροπημένες και λειτουργώντας σωστά.

Μέσα στο ενδοκανναβινοειδές σύστημα υπάρχει ένα δίκτυο κανναβινοειδών υποδοχέων στον εγκέφαλο και στο κεντρικό νευρικό σύστημα. Οι δύο κύριοι υποδοχείς που εντοπίζονται είναι CB1 και CB2 και δεσμεύονται με εσωτερικά παραγόμενα ενδοκανναβινοειδή για την αποκατάσταση της ισορροπίας στο σώμα. Τα φυτοκανναβινοειδή (κανναβινοειδή που προέρχονται από το φυτό κάνναβης) όπως η CBD και η THC, επίσης φυσικά προσκολλώνται σε αυτά τα κύτταρα με παρόμοιο τρόπο και έχουν διάφορα αποτελέσματα.

Όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να επηρεάσουν τον ύπνο, μερικές έρευνες δείχνουν ότι η κανναβινοειδής CBD μπορεί να αλληλεπιδράσει με συγκεκριμένους υποδοχείς σε δυνητικά και θετικά αποτελέσματα στον κύκλο ύπνου / αφύπνισης.

decorations

CBD ΚΑΙ ΎΠΝΟΣ

Σε μια μελέτη που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα Permanente το 2019, 72 ενήλικες με άγχος και κακό ύπνο ολοκλήρωσαν τις αξιολογήσεις του άγχους και του ύπνου κατά την έναρξη της μελέτης και σε μια περίοδο παρακολούθησης ενός μηνός. Οι συμμετέχοντες στη μελέτη έλαβαν 25 mg CBD σε μορφή κάψουλας. Όσοι είχαν κατά κύριο λόγο καταγγελίες ύπνου έλαβαν τη δόση το βράδυ. Οι συμμετέχοντες που είχαν το άγχος ως κυρίαρχη καταγγελία πήραν το CBD το πρωί. (1)

Μετά τον πρώτο μήνα, τα ποσοστά άγχους μειώθηκαν στο 79% των ανθρώπων. Οι βαθμολογίες του ύπνου βελτιώθηκαν στο 66% των συμμετεχόντων, πράγμα που υποδεικνύει λιγότερους προβληματισμούς στον ύπνο. Αυτό υπογραμμίζει μια τεράστια βελτίωση και μια περισσότερο εντυπωσιακή μελέτη περίπτωσης που σίγουρα ενθαρρύνει τα άτομα που θέλουν να δουν αν και η τακτική χρήση τους θα μπορούσε να λειτουργήσει και για αυτούς.

Αν και χρειάζονται περισσότερες μελέτες, η πρόσθετη έρευνα υποστηρίζει επίσης τη θεωρία ότι η CBD μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο. Μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Medicines περιλάμβανε 490 άτομα με αϋπνία. Τα δεδομένα συλλέχθηκαν από τον Ιούνιο του 2016 έως τον Μάιο του 2018. Οι συμμετέχοντες αξιολόγησαν τα συμπτώματά τους της αϋπνίας σε μια κλίμακα από 1 έως 10, με το 10 να είναι το πιο σοβαρό. Τα αρχικά συμπτώματα βαθμολογήθηκαν κατά μέσο όρο 6,6. Οι συμμετέχοντες υποβλήθηκαν σε θεραπεία χρησιμοποιώντας το λουλούδι κάνναβης με ποικίλες μεθόδους καύσης, συμπεριλαμβανομένης της βαλβίδας, του σωλήνα και του αρμού. Η ισχύς CBD ήταν κατά μέσο όρο 5,7% και περιορίστηκε στο 30%. Μετά τη χρήση κανναβινοειδών, οι συμμετέχοντες βαθμολόγησαν τα συμπτώματα κατά μέσο όρο σε 2,2, η οποία ήταν μείωση κατά 4,5. Αυτό οδηγεί και πάλι στη στήριξη της θεωρίας ότι τα κανναβινοειδή, και κυρίως η CBD, συνέβαλαν στη μείωση των συμπτωμάτων του κακού ύπνου και της αϋπνίας.

Η περίπτωση για τη βελτίωση της βιοποικιλότητας και του ύπνου συνεχίζει να αυξάνεται, με τα άτομα σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων των αθλητικών αστέρων και των διασημοτήτων, λόγω των νέων ρυθμών ύπνου τους σε όλα τα φυσικά CBD. Αλλά με την έρευνα και τις μελέτες που τώρα οικοδομούν, οι άνθρωποι έχουν τα αυξημένα αποδεικτικά στοιχεία που χρειάζονται για να δοκιμάσουν αυτή την ελεύθερη από τα ναρκωτικά ουσία εναλλακτική λύση για τον εαυτό τους.

ΠΟΝΟΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ

Το άγχος και τα διακεκομμένα μοτίβα δεν είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο πολλοί από εμάς αγωνίζονται να πάρουν όλες μας τις ώρες κάθε βράδυ. Όσοι υποφέρουν από επαναλαμβανόμενο πόνο, είτε από ιατρικές καταστάσεις είτε από διάφορους τραυματισμούς, έχουν επίσης πρόβλημα στον ύπνο, παρά το γεγονός ότι αφαιρούν τον χρόνο που απαιτείται για να ξεκουραστούν το σώμα και οι λειτουργίες τους.

Αναφερόμενος σε αυτό, ορισμένοι σχολιαστές υποδηλώνουν ότι η CBD είναι σίγουρα χρήσιμη όταν ο κακός ύπνος προκαλείται από εξωτερικούς παράγοντες, όπως πόνο ή φλεγμονή. Αυτό υποστηρίχθηκε από την εμπειρία της Dominic Day, ενός Saracens και πρώην Welsh διεθνούς παίκτη ράγκμπι, ο οποίος άρχισε να παίρνει το CBD για τραυματισμό στο γόνατο που υπέστη το 2018. "Είδα ένα online άρθρο για το πώς η CBD θα μπορούσε να βοηθήσει με τον πόνο, δώστε το πάει ", λέει. "Εντός μερικών ημερών, παρατήρησα ότι κοιμόμουν καλύτερα, ξύπνησα αναζωογονημένος και η ανάκαμψή μου μετά την προπόνηση φαινόταν ταχύτερη». (4)

Οι σκληροπυρηνικοί παίκτες ράγκμπι γνωρίζουν τον πόνο καλύτερα από τους περισσότερους και αυτή η δοκιμασμένη ανασκόπηση είναι ακόμα μια ισχυρή ένδειξη ότι η CBD θα μπορούσε να είναι πολύ αποτελεσματική για τη διαχείριση του πόνου, ειδικά όσον αφορά τον βελτιωμένο ύπνο.

decorations

ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ

Όχι μόνο η έλλειψη ύπνου σας κάνει να νιώσετε γκρινιάρης, μπορεί στην πραγματικότητα να οδηγήσει σε κακή υγεία και πολλές εξουθενωτικές συνθήκες, καθώς γερνάμε και είμαστε λιγότερο ενεργοί. Έτσι, εάν η CBD προσφέρει έναν πιθανό τρόπο βελτίωσης της προσέγγισής μας στον ξεκούραστο ύπνο το 2020 και μετά, είναι καιρός να δούμε αν μπορεί να ωφελήσει τον ύπνο σας

Με τα είδη των έλαιων CBD και των καψουλών που είναι τώρα διαθέσιμα, υπάρχει σίγουρα ένα προϊόν και μια δύναμη που μπορεί να ταιριάζει στις συγκεκριμένες ανάγκες σας στο δρόμο προς τις χρυσές ώρες του αδιάσπαστου ύπνου.

ΠΗΓΕΣ:

1) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6326553/

2) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6164964/

3) https://www.telegraph.co.uk/health-fitness/mind/can-cbd-oil-give-better-nights-sleep/

4) https://www.sleepassociation.org/sleep-treatments/cbd/

5) https://www.healthline.com/health/cbd-for-insomnia

6) https://www.tuck.com/what-is-the-endocannabinoid-system/

7) https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/30624194