Πολιτική Επιστροφών

Θέλουμε να είστε πολύ ικανοποιημένοι με την αγορά σας από η Naturecan.

Αν έχετε προβλήματα, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας για να μπορέσουμε να συνεργαστούμε μαζί σας για να κάνουμε το σωστό.

ΠΟΙΑ ΕΙΔΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΑΦΟΥΝ;

Ανεπιθύμητα αντικείμενα - προσφέρουμε εγγύηση 14 ημερών για όλα τα αντικείμενα που επιστράφηκαν αχρησιμοποίητα και στην αρχική τους κατάσταση στη συσκευασία.

Τα κατεστραμμένα αντικείμενα - όλα τα κατεστραμμένα αντικείμενα που αναφέρθηκαν εντός 14 ημερών από την παραλαβή μπορούν να επιστραφούν για πλήρη επιστροφή ή αντικατάσταση. Σε αυτή τη περίπτωση εμείς σαν εταιρεία ανλαμβάνουμε τα έξοδα αποστολής.

ΠΩΣ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ;

Επικοινωνήστε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών και θα σας ενημερώσουμε για τα επόμενα βήματα.

Η διεύθυνση επιστροφής μπορεί να διαφέρει για ορισμένα αντικείμενα, οπότε παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας πριν στείλετε το προϊόν πίσω σε εμάς.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ;

Σαν εταιρεία αναλαμβάνουμε τα έξοδα αποστολής για προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής δεδομένου ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί.

Εάν το προϊόν που παραλάβατε είναι κατεστραμμένο παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας για περαιτέρω πληροφορίες. Σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστούμε φωτογραφίες από το κατεστραμμένο προϊόν και θα προχωρήσουμε σε άμεση επιστροφή χρημάτων. Εάν το προϊόν που λάβατε είναι κατεστραμμένο δεν χρειάζεται επιστροφή.

ΠΟΣΟ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΟΥ;

Μόλις ληφθεί η επιστροφή σας και επιθεωρηθεί, θα σας στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να σας ειδοποιήσουμε ότι λάβαμε το επιστρεφόμενο στοιχείο σας.

Η επιστροφή χρημάτων σας θα υποβληθεί σε επεξεργασία και η πίστωση θα εφαρμοστεί αυτόματα στην αρχική μέθοδο πληρωμής εντός 3-5 εργάσιμων ημερών.


ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ

Εάν αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με τα προϊόντα της παραγγελίας σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Δυστυχώς, δεν μπορούμε να διερευνήσουμε ή να επιλύσουμε ζητήματα που αναφέρθηκαν μετά την περίοδο αυτή.

ΜΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Εάν η παραγγελία σας δεν έχει φτάσει, πρέπει να μας ενημερώσετε εντός 21 ημερών από την ημερομηνία τοποθέτησης της παραγγελίας. Λυπούμαστε που δεν μπορούμε να εξετάσουμε θέματα μη παράδοσης που αναφέρθηκαν μετά από αυτό το χρονικό διάστημα.